müügiinfo
Üldised müügitingimused
1.1 Müügitingimused kehtivad upgame.ee veebipoes kaupade ja teenuste ostmisel ostja (edaspidi Tarbija) ning ettevõtte UpGame OÜ, (registrikood: 160986769), asukohaga Aiandi 3/3-23, Tallinn, Harjumaa, 12916, (edaspidi Veebipood) vahel.
1.2 Lisaks käesoleval lehel kirjas olevatele tingimustele reguleerib Tarbija ja Veebipoe vahelisi suhteid Eesti Vabariigis kehtiv Võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), Tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised olulised õigusaktid.
1.3 Veebipoel on õigus teha müügitingimustes muudatusi. Muudatused kajastatakse veebilehel: upgame.ee/muugiinfo
1.4 UpGame OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, UpGame OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale Maksekeskus AS.
Hinnainfo ning maksmine
2.1 Kõik Veebipoes toodud hinnad on eurodes ja käibemaksu ei lisandu.
2.2 Ostetud digitooted edastatakse e-maili teel ning kohaletoomisega seotud tasud puuduvad.
2.3 Ühekordsete teenuste (nt menüüanalüüs, konsultatsioon) eest saadetakse arve e-maili teel ja tasumine toimub enne teenuse osutamist.
2.4 Kuutasuliste teenuste (nt sporditoitumise coaching) eest saadetakse igakuiselt kliendi e-mailile arve. Tasudes arve, kinnitab klient teenuse jätkumise makstud kuu lõpuni. Teenus lõpeb makstud kuu viimasel päeval. Kuutasu ei tagastata, kui teenuse lõpetamise soov esitatakse enne kuu lõppu.
2.5 Püsimakseid läbi Veebipoe ei toimu.
Tellimuse vormistamine
3.1 Kauba tellimiseks tuleb soovitud tooted lisada ostukorvi.
3.2 Tellimuse vormistamiseks vajutage ostukorvis lingile “Maksma”. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad. Ekraanile kuvatakse maksmisele kuuluv summa, mille saab tasuda pangalingi kaudu või ülekandega. Valige endale nimekirjast sobiv makseviis. Makselinki vahendab Maksekeskus ning maksed toimuvad eurodes.
3.3 Kontrollige enne tellimuse lõplikku kinnitamist andmeväljadel oleva informatsiooni tõesust, veenduge ostukorvi sisu õigsuses ja tutvuge müügitingimustega.
3.4 Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole või makse sooritamisel makselingi kaudu.
3.5 Makstud tellimuse täitmine toimub automaatselt ning tellitud kaup ja arve jõuavad Tarbija meiliaadressile tavatingimustel ühe tunni jooksul.
3.6 Veebipoel on õigus loobuda müügilepingust, kui toote või teenuse kättesaadavus on takistatud. Sellisel juhul tagastatakse tasutud raha hiljemalt 14 päeva jooksul.
Kaupade ja teenuste kättesaamine
4.1 Digitaalsed tooted (nt veebiloengud) saadetakse Tarbija e-posti aadressile automaatselt pärast makse sooritamist.
4.2 Ühekordsed teenused (nt menüüanalüüs, konsultatsioon) toimuvad eelnevalt kokkulepitud ajal kas veebi teel või kokkulepitud kohas. Teenuse osutamise aeg ja viis lepitakse kokku pärast arve tasumist.
4.3 Kuutasulised teenused (nt sporditoitumise coaching) sisaldavad kindlas mahus igakuist nõustamist. Teenuse sisu ja suhtlusvorm (nt e-mail, videokõne, sõnumivahetus) täpsustatakse enne teenuse algust.
4.4 Kui teenuse osutamine mingil põhjusel viibib või ei ole võimalik, teavitatakse sellest Tarbijat esimesel võimalusel ning lepitakse kokku uus aeg või sobiv lahendus.
Taganemisõigus ja pretensioonide esitamise kord
5.1 Tarbijal on õigus pöörduda pretensioonide lahendamiseks Veebipoe poole (kontaktinfo leiad siit). Taganemisõigus ei kohaldu, kui kliendiks on juriidiline isik.
5.2 Tarbijal on õigus raha tagasi saada kui kaup ei vasta Veebipoes kirjeldatud sisule.
5.2.1 Kui Tarbija ei ole rahul tellitud digitaalse tootega (veebiloeng), siis palun võtta ühendust otse klienditoega info[ät]upgame.ee, et leppida kokku võimalikus kompensatsioonis või asendustootes.
5.3 Ühekordsete ja kuutasuliste teenuste puhul kehtib taganemisõigus kuni arve tasumiseni.
5.4 Kuutasulist teenust saab lõpetada alates järgmise kuu algusest, andes sellest teada enne uue arve tasumist. Tasutud kuutasu ei tagastata.
5.5 Veebipood ei vastuta tehniliste tõrgete eest, mis on põhjustatud kolmandatest osapooltest (nt e-posti teenusepakkuja viivitused).
5.6 Kui Tarbijal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirjaga aadressile info[ät]upgame.ee.
5.7 Kui Tarbija ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on Tarbijal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Tarbija ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Tarbija kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
5.8 Tarbija võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.